Hungarian Cross Challenge

Magyar Crossfit Bajnokság



Sulyok Dávid

2010.11.23. 14:20 Hmao

Név: Sulyok Dávid (Dííí)

blog cím: www.letstrain.wordpress.com

Életkor: 22

Magasság: 170cm

Súly: 77kg

Alap sportod: Brazilian Jiu-jitsu, Lovaglás, Kettlebell, „CrossFit”

Eddigi sportpályafutásod: 8 éve kezdtem atlétikával, aztán teniszeztem hobbi szinten, és 5 éve kezdtem konditerembe járni. Ezek mellett kipróbáltam a boxot és a taekwondot is. Mostanában pedig heti rendszerességgel lovagolok + a fentiek.

 

Mikor kezdted a funkcionális edzést? Kb 1,5-2 éve

Hogyan edzel mostanában? Jelenleg próbálok minél többet edzeni egy héten. 4-6 edzés jön általában össze a sulitól függően, van amikor több is. Hétfőn és szerdán általában 2 edzésem van, esténként egy 1,5 órás brazilian jiu-jitsu, reggelente pedig egy felpörgető súlyzós edzés. Kedden és csütörtökön mindig megmozgatom Magam egy fő gyakorlattal, pl: fekvenyomás, guggolás, felhúzás, aztán egy-egy crossfittes pörgős rész jön, majd az edzések végén fejlesztem a gyenge pontjaimat, illetve szoktam testépítő gyakorlatokat is végezni.

Hétvégéken pedig ha van rá idő tereplovagolni szoktam Apával. 

Hol edzel? Vezér Fitness Debrecen, illetve ahol lehet… :D

Milyen étkezési rendszert követsz? Próbálom betartani a paleolit diéta alapelveit, a saját igényeimhez igazítva.

 

Kedvenc gyakorlatod?  Felhúzás

Leginkább utált gyakorlatod? Fej fölötti tartásban guggolás (OHS)

 

Pár eredményed: 

guggolás:

Tarkón guggolás: 140kg,

Elől guggolás: 100kg,

Zercher guggolás: 170kg

Fekvenyomás: 125kg

lökés: 90kg

elemelés: 220kg

felvétel: 80kg

Taktikai húzódzkodás: 23db

 

Álmaid, terveid, céljaid: Saját termet nyitni Kijutni egyszer a CrossFit Games-re Szeretnék versenyeken indulni, és egyre jobb eredményeket elérni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: versenyzo

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarian-cross-challenge.blog.hu/api/trackback/id/tr612467979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása