Hungarian Cross Challenge

Magyar Crossfit Bajnokság



Tóth Gábor

2011.01.11. 19:05 Hmao

Név: Tóth Gábor

Életkor: 21

Magasság: 184 cm

Súly: 68 kg

Alap sportod (amit most is űzöl): funkcionális edzés

Eddigi sportpályafutásod: kettlebell

 

Mikor kezdted a funkcionális edzést?

2010 márciusában kezdtem kettlebellezni, novemberben csatlakoztam a Testakadémia csapatához.

 

Milyen étkezési rendszert követsz?

Jelenleg nem követek semmilyen programot.

 

Kedvenc gyakorlatod?

Kettlebell swing.

 

Leginkább utált gyakorlatod?

Evezés.

 

Pár eredményed:

guggolás: 90 kg

nyomás: 50 kg

lökés: nem próbáltam egyismétléses maximumot

elemelés: nem próbáltam egyismétléses maximumot

felvét: nem próbáltam egyismétléses maximumot

szakítás: 45 kg

max húzódzkodás: 25

futások: nincs mért eredmény

evezések: 2000 m: 8'08”

 

Álmaid, terveid, céljaid:

Megnyerni a csapat OB-t és népszerűsíteni a funkcionális edzés világát.

Szólj hozzá!

Címkék: versenyzo

A bejegyzés trackback címe:

https://hungarian-cross-challenge.blog.hu/api/trackback/id/tr442577220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása